torsdag

kollade nyss på Katrin
Schulman eller Zytomierska
som hon nu heter på
tv3s du är vad du äter.
haha jag älskar både henne
och hennes blogg riktigt mkt.
riktigt cool är hon.
iaf annars har dagen flytit på.
vaknade sen så jag struntade
i skolan. sen hade dom ju
ringt in mig från jobb. så
jag jobbade idag, dock bara
3 timmar. men det är bättre
än ingenting. skit tråkigt
nu när alla är tillbaka från
mallorca. för nu är allt
helt allvarlig igen. buuuh.
men de va iaf skönt att dom
hade haft de bra där.
alla sa Grattis osv i efterskott
idag oxå. sen fixade mark ett
bra pris på maten vi beställt
där ifrån till på lördag så de va
bra. wiiie. fick gå lite tidigare idag
så jag hann med bussen oxå.
men men ha en trevlig kväll.
i morgon är jag ledig fårn skolan
och då ska sååå mkt göras.
fy fan. men skoj ska de bli iaf.
wiiie. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0