torsdag, en seeg dag

usch eftersom jag va så lycklig igår att min älskling vann hela alltet så kunde jag så klart inte sova. så de blev massa msn o annat skit igår. så somnade nog inte förrän halv 2 -2 lite ångest faktiskt. och i morse när min mobil inte ringde så fick jag ännu mer ångest. så när jag vaknade fick jag stressa som en röv. och pricken över i:et blev jag blöt ända in på trosorna när jag väntade på bussen, jävla väder. iaf hade musik i 3 timmar. jag har börjat hata de nu. riktigt tåkigt är de. fy blä. sen hade vi håltimme + lunch, så då stack jag, danne, ali & akeem till stan. sen blev de svenska. sjukt jobbigt att vi ska göra prov hemma o sen hålla på med muntliga tal samtidigt i skolan, jag hatar att snacka inför andra. efter de hade vi geografi över drygt. så jag somnade. sen vaknade jag av att lasse (vår lärare) klappade skit högt så jag hoppade till. hahaha. o de tyckte han va över ball. sen efter de va skolan slut. o sen sov jag på bussen hem. ikväll är det ingenting jag ska se på tv osv så jag ska sova senast 22. wish me luck. haha. anyway nu blir det plugg, religons prov i morgon. ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0