the day

dagen började med att jag hade ställt min klockan på halv 8. fast jag började 11.20 men jag va tvungen att plugga lite psykologi. så de gjorde jag. sen käkade jag frukost med mamma o pappa =) myspys händer typ aldrig så de va mysigt. sen tog jag bussen till stan och gick o fixade mina naglar, som en present till mig själv hahaha. måste unna sig sånt i bland. =) sen till skolan o skrev pyskologiprov, konstigt nog kunde jag allt. så jag hoppas de kommer gå bra. sen käkade vi lite sen hoppade vi på buss nummer 4, mot limhamn och till Fairplay. vi skulle spela Tennis. va med i början men sen fick jag sån grov huvudvärk och mådde illa så jag satt o kollade på ist. sen tog vi bussen till gustav. o käkade. sen fungerade inte min hjärna riktigt så jag ramlade stående. japp jag stod helt stilla så ramlar jag bara. mina knän bara vek sig. så jag skrapade upp dom =( buuuh. o fru blev skit rädd. haha aaw. sen bussen hem vid 4 o sen satt jag o snackade lite med thomas o papps. =) sen nu sitter jag här. har absolut ingenting o plugga på vilket känns underbart. ska  nog endå göra lite till PA sen. och i  morgon tänker jag va hemma från skolan för vi ska ha miljö dag. öööörk. haha. hörs sen Caio



jag och fru i skolan för några veckor sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0