the day

idag har jag varit duktig
städade i mitt skåp och
kastade halva mitt liv.
usch va de känndes bra.
kastade alla skolböcker
osv. två fulla sopsäckar
blev det. underbart. och
dom vägde ton. sen fick
dom inte plats i soptunnan
så jag fick klättra upp på
den och ställa mig på
säckarna o hoppa för
att de skulle tryckas ihop.
höhö. =)
sen kom josse. så åkte vi ut till mormor och käkade smörgåstårta och lekte med mina små kusiner som oxå va där, theo
och wincenth. =) sen körde vi till Willies och handlade och sen dumpade josse av mig här hemma. =) ikväll är det Prison Break och sen i morgon blir det upp tidigt o köra med mamms. sen ska jag flytta till josse haha. de ska bli myspys. dessutom är det bara få dagar kvar till fredag, mys och björn gustafsson. =) sen är det jobb 13-19 på lördag och 07.45 - 16.00 på söndag =)  wiiie. nä ska gå nu pussinusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0