skola,mormor&körning

dagen idag har varit helt okej. började med att vi hade religon. skulle göra lite uppgifter men jag och max och frida satte oss i studieverkstaden och pluggade på historieprovet. mådde inte så bra va jätte varm och hade huvudvärk =/ buuh hoppas jag inte fått influensan som niccie har fått. sen hade vi då historieprovet. och det gick faktiskt bättre än väntat, sen va de mat. och efter de gick vi självklart till konsum och handlade. sen hade vi historia igen i typ en kvart och efter de va de psykologi i Zablockisalen. och där är det två projektiorer som fisar filmen och sen är där helt mörkt och stolarna är så bekväma att jag alltid sömnar, även denna gång gjorde jag de.:P sen va skolan slut och jag tog bussen till Vellinge ängar där systeryster hämtade mig. sen tog jag en fika med mormor o satt o snacka med henne lite. älskade mormor<3 efter de körde jag o syster til körskolan. körde med johan idag vilket gjorde mig extra nervös eftersom jag aldrig har kört med honom innan. men det gick bra som tur va =) sen körde syster mig hem igen och nu sitter jag häär. ska börja på mitt svenskarbete och tal idag tänkte jag. jappjapp. have to goo. ha en trevlig kväll, för de tänker jag ha framför Greys anatomy =) wiiie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0