nattinatti

såja då va klockan över 22. har haft myspys kväll med pappi, chips, dippa, morötter,room service, Greys Anatomy och massa prat. älskar att du och mamma finns där. och stöttar mig. speciellt i sånna här situationer. det betyder så mkt. och jag vet att ingen någonsin kommer att få sånna underbara föräldrar som jag har, ingen. soo keep talking you shit because you are just jealous. som sagt har jag inte mått så jätte bra denna dag, skit jobbigt när man kallsvettas sen blir man skit varm och tvärt om. har iaf inte tid att vara sjuk nu. det finns alldeles för mkt jag måste hinna med, både med  skola,körkort,jobb,familj & mina underbara vänner. men de fixar sig. nu kallar iaf sängen så nu ska jag nanna. sov gott.


det sägs att när man har pratat klart om sig själv, så måste man hitta på skit om andra för att ha något att prata om. men de stämmer inte helt med dig, för du snackar fortfarande om dig själv och skit om andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0