natti natti

jag skriver om min
otroligt händelserika
dag i morgon ist när
jag har fått bilderna av
söta fridis oxå. för
nu är det sägen och
plugg som gäller.
skola 9-14.20
i morgon sen hem
till syster sen ska hon
följa med mig till körskolan
för jag kör i morgon 17.15
jappjapp. Tack mamma
för idag, du förstår inte hur
mkt detta betyder för mig.
att du stöttar mig så. alltid
finns du där och ställer upp.
och jag vet verkligen att jag
kan snacka med dig och
pappa om allt. de finns
ingenting som jag inte kan
snacka med er om.
jag älskar er. <3


btw bilden är på mig, matti och max. i sommras när jag va blond och brun och the Boowlingligan bowlade första ggn tsm. dags snart igen?

NM&JJ,älskarersåattdetgörontimig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0