mys kväll med sis och mamms

Halojsan. kom hem för typ en halv timme sen, vilket menas med att jag missade början på Desperata hemmafruar. men josse spelade in de till mig. och sen missade jag ju Gossip Girl i söndags så jag hoppas  niccie har de kvar. haha. iaf har varit på Burlöv Center med mamms och sis. mamma handlade massa fina kläder o  ett par stövlar oxå. så hon har hela  outfiten klar till Lördag vilket ger mig ännu mer ångest för jag har ingen aning om vilket plagg min kropp ska bära. ngn som vill iväg o shoppa i morgon eller på dagen på torsdag (A)? Anyway fick en finfin blomma av sis och en jätte god parfym. mums. taaack (L) sen har vi handlat de sista inför festen oxå. har handlat citroner mina vänner till Tequilan =) wooohooo.  wiiiie snart är de nära. bara några få dagar kvar. känner på mig att den dagen kommer bli den bästa på llänge. haha:D nä nu ska jag gå o göra te. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0