jag är käär

hejhej. idag är det tisdag och en underbar dag. mammi väckte mig vid 8 sen käkade vi frulle, jag drack dock bara te för jag va inte så hungrig. sen skulle vi ut o köra. men så klart va de massa strul innan vi  kom iväg.  sen bar det av till burlövcenter. körde motorväg. usch va jobbigt de va. men de gick skit bra. mamma blev chockad så grym jag va =) även hon sa, precis som alla andra, att jag snart kommer ha mitt körkort om jag fortsätter så. wiiie. måste bara komma igång med teorin oxå :P iaf vi handlade massa o så. sen körde vi till vellinge o hämtade ut ett paket ttill mig. sen till syster o bytte bil igen. sen hem o käkade grillad kyckling som vi hade köpt med oss. =) iaf jag har blivit kär, jappjapp i den klänningen jag fick av niccie.den är så vacker. så jag hade tänkt att den skönheten skulle få pryda min kropp på fredag när det blir utgång och björn gustafsson. ska bara hem till mormor så hon kan sy in dent ill mig. iaf måste gå nu josse väntar utanför ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0