helgen.

igår va de lördag och jobb. jobbade mellan 17-22 så de va lugnt. jobbade med victor o vi hade överball haha, kom lite kunder då o då så resten av tiden kollade vi på stjärnor på Is. sen va vickor jobbig som vanligt, la nycklarna uppe på höga hyller o sånt så jag itne nodde dom osv. haha men de va ball. sen efter stängning kom nike o josse och hämtade mig. så åkte vi hem till josse o käkade Taco fast med kyckling. mumsigt. sen kollade vi Number 23 o jag har sett den 711 gånger. men den är bra o störd. och sen åkte josse o hämtade sina föräldrar o då somnade jag. men nike va jobbig o väckte mig hela tiden. sen vid halv 2 sa vi godnatt på riktigt o gick o la oss.

idag vaknade jag av att josse väckte mig. sen kollade vi miami ink. sen va de lite mys i josses säng och sen frukost. sen snabbt in i duschen allihopa. sen körde dom o lämnade mig på vellinge ängar. o de regnade som fan. så jag blev riktigt blöt. usch fy. iaf sen va de jobb 14-22. träffade älsklings emilia oxå wiiie. fick en present av henna och jag blev skit glad. hihi. sen rullade dagen på. fanns ingenting att göra så jag hängde med vicktor hela dagen. hade rally med vangarna o satt o hängde på kontoret o lite sånt. sen hjälpte jag honom att packa upp läsken och självklart skar jag hål på en läsk så jag fick allt över mig hahaha (Y) och då skrattar jag ihjäl mig haha. sen kollade vi fair factor och jag fick massage. =) japp japp. sen sat jag i kassan från 7 till 10. kollade parlamentet oxå och de va riktigt skojigt haha. o sen läste jag lite tidningar. med andra ord så va de riktigt lättförtjänta pengar idag. 8 timmar. jaaatack!
sen när vi hade stängt så stressade vicktor o danne mig som fan så jag hann inte ringa in tidningarna, föööörlåt till den som öppnar i morgon hahaha.
iaf jag fick inte gå in i omklädningsrumet själv sa vicktor för han hade en överraskning till mig där. och den va att han hade bundit ihop min jacka och min halsduk och sen att han hade stoppat en toa rulle i min sko. haha jävla tönt. iaf en underbar dag har de varit idag med mkt skratt. wiiie
sen kom papps o hämtade mig. o när jag kom hem hade mamms fixat mat till mig eftersom jag glömde äta idag på jobb. sen blev de mys o snack. o nu sitter jag här o sitter. världens bästa pappa hade fixat klart mitt badrum idag oxå. wiiie tack pappi I love you (L)
jaja måste sova nu, för i morgon är det ingen vanlig dag inte. ciao



tönten på kassakontoret.

Kommentarer
Postat av: Emilia

AW vad du är gullig. Du är min älsklingsNadja. så du vet <3

2008-12-06 @ 17:47:36
URL: http://emiliagabriella.blogg.se/
Postat av: Emilia

AW vad du är gullig. Du är min älsklingsNadja. så du vet <3

2008-12-06 @ 17:49:27
URL: http://emiliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0