Helgen

hejhejhej! igentligen orkar jag inte skriva men jag gör de bara för att jag ska göra de haha. tänkte berätta om min helg, men som vanligt har jag inga bilder så dom kommer kanske ngngång om jag orkkar:P

iaf i fredags va jag hemma från skolan, åkte till niccie. sen tog vi tåget till stan. josse hämtade upp oss sen åkte vi till burlövscenter. över mys med mina älsklingar. sen åkte jag hem o hade mys med pappi sen sängen.
i lördags vaknade jag typ 9. käkade frulle o så. sen åkte jag, mamma och syster till Valen i trelleborg. dom handlade lite och jag va mest med som smakråd. efter lite mer än två timmars rund tur så va våra händer fulla med kassar. haha så då körde mamma mig till josse. o josse o niccie va o handlade, oxå dom i trelleborg. så jag satte mig på min väska,utanför josses dörr, och tog mitt täcke runt om mig, med mp3 i öronen och räknade hur många dagar de va kvar till studenten. haha mkt trevligt. sen kom dom och då började vi laga mat o fixa o hade oss. färgade även mitt hår =) sen vid 6 kom max. så vi började äta då. sen lite senare kom jocke, mattti, freddde & julia. och sen även Glenn och annika. de va mys. vi drack, lyssnade på musik, sjöng, käkade och spelade spel. annika o jag va bäst. max och jocke va världens sämsta höhöhö. sen stack alla och kvar blev niccie, josse, jag , fredde och max. så vi tjejer gick ut o satte oss på josses sån stora gunga med täcke o allt o hade mys. sen deckade jag på 3 röda.
idag vaknade jag vid 9 för ngn störig sak ringde, självklart anonymt men jag orkade inte svara, så jag somnade om. sen kom niccie huvudet in o väckte mig med att trycka in min näsa som vanligt. sen blev de duschen o frukost men mina hjärtan. efter de körde niccie o josse mig till jobb. börjadde 14. va verkligen gråtfärdig när klockaan va 3 och ville absolut inte mer. och tanken på att jag skulle jobba 8 timmar fick mig att svälja gråten flera ggr. usch fy. sen blev de bättre. packade upp allt godis och finkem. sen hjälpte jag florim med alla hans saker. massa snack osv. allt kändes faktiskt bra tror jag. och snäll som jag är sket jag i min rast för att hjälpa honom och de fick jag ju känna av sen när klockan va runt 9. usch va jag va hungrig. anyway va inte så värst mkt att göra sen, så jag fixade ciggen, frontade läsken, fixade tidningarna och kollade parlamentet. hahhaa dom är bara ffööör roliga. sen va de stängning. och pappi kom o hämtade mig wiie (L) nu tänker jag tvätta av mig mitt smink sen är de sängen som gäller.


tack älsklingar för ni gjort denna helg till en mkt rolig helg. (L)

Kommentarer
Postat av: annanas

HAHA vi var KING på det! du och jag ska vara i samma lag nästa gång också hoho ;D <3

2008-10-27 @ 21:24:12
Postat av: nadja

haha vi va the shit. klart att vi ska. hur mår du föresten? mår du bättre? ses på fredag hjärtat. wiiie <3

2008-10-27 @ 21:28:59
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0