God och glad kexchoklad

då har ännu en dag passerat. eller skoldag iaf. igår va den längsta dagen på vårt schema. men den va endå skön. har börjat hänga med den andra delen av min klass nu lite mer vilket jag trivs bra med. känns bra att få iallafall en liten insikt vem och hur dom är som personer oxå, iochmed vi snart slutar trean och dom två andra åren har jag enbart hängt med den andra delen av klassen, jaa vi har två grupper kan man säga. dom svenska och dom ikke svenska. hahaha. anyway åkte till Trelleborg igår efter skolan för att köra. kom en aning tidigt men de gjorde ingenting. själva körningen gick bättre än väntat vilket alltid är skönt nät det gör. sen hämtade pappi mig. sen ååkte vi hem och ingen fixade middag så när klockan va 7 så tog jag tag i de. bara för mamma inte va hemma. sen blev det room service och Greys Anatomy. mina ögon va nog inte torra en ända gång under programets gång. iiih vad jag älskar de. sen blev de sängen för jag va nannig.
Natten va orloig har börjat drömma massa igen=/ men dock inga dåliga drömmar. mammi kom upp o väckte mig för jag hade ställt min klocka på 06.55 och inte 05.55 haha. men men in i duschen o sen åkte jag o pappa till stan. hade musik i 3 timmar. och hela lektionen va de blockflöjt som gällde haha. snacka om att jag hade huvudvärk sen. sen hade vi lunch och lång lång håltimme. så än en gång blev de komsum. usch fy inget bra. sen hade vi svenska skulle bara ta fram fakta till våra tal.:P och efter de hade vi geografi och läxförhör. och eftersom ingen kunde ngt så gick de snabbt och vi fick sluta efter 10 minuter. haha. så jag tog bussen hem och nu sitter jag här. är pigg och vill hitta på ngt trots mina magsmärtor som plågar mig =( buuuh. ska nog ta o städa en sväng på mitt rum. i morgon är det fredga och det är underbart. dock är de jobb tidig lördag o söndag men vad gör de? jag älskar ju mitt jobb och jag är bara glad att jag får jobba. känner på mig att denna jobbehelgen kommer gå bra. lite anledningar finns det dock. wiie. och sen får jag ju högre lön nu med när jag är 18. ==) 

en annan jätte rolig sak är att vi har fått mejl från studentmösse saken och dom är beställda nu. och de betyder att snart är det nära. =) wiiie 3 juni mina vänner sen är de tack och adjö skolan och hej Ica på heltid. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0