Fredag =)

idag är det fredag och mitt pigga energi överskott hänger på även idag. wiiie. fast de gjorde de verkligen inte i morse. va sjukt arg och irriterad på pappa haha ingen anledning igentligen, det är nog de som är roligt. haha Dagens första lektion va ARL. hade ngn från polisen. kommer inte ihåg vad han hette men han lekte att han va så mkt mer än vad han är. men de va spännande. dagens andra och tredje lektion var religon. ska ha prov på de efter lovet och då ska vi även redovisa om våra saker som vi ska prata om. och jag ska snacka om jesus så de e rätt lätt. efter de gick vi och åt. sen hade vi svenska C. lyssnade på talen. och jag ska ha mitt tal på fredag nästa vecka. så jag måste börja med de nu ngn gång. sen vandrade jag och frida till EH och köpte chailatte. mumsfilibbabba. synd bara att man såg en person som man inte ville se. usch blää. iaf sen gick vi tillbaka till skolan, hade ARL igen men med staffan. gjorde lite om de med brandsäkerheten sen blev det bussen hem. träffade Jasse på bussen oxå. =)
och ikväl blir de mys och bowling med älsklingarna.
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0