.

allt är över nu, det finns inte mer. tack för all tid och alla minnen. tiderna förändras och vi med dom. men man kan inte återuppliva ngt som redan har varit dött så länge. jag har insett de nu. så det är inte lönt att vi kämpar. önskar bara att jag hade insett de så mkt tidigare för tänk så mkt tårar och jobbiga dagar det hade sparat. nu är det som det är och livet är alldeles för kort för att slösas bort på att vara olycklig och ledsen, vem vet vi kanske inte ens lever i morgon. därför är detta the end. alla sagor har ett slut och de har även vår. ett tag va den för bra för att vara sann. men jag orkar inte gå runt och leva på lögner mer. det funkar inte. självklart finns det dagar då jag saknar allt där det finns inget annat än tårar, men vi har växt ifrån varandra och det är bättre att insee de nu. tack för allt och tack för den tiden du va mitt allt och den tiden som du gjorde mig till den lyckligaste i världen. för de va vad jag va, lyckligast i världen att jag hade dig som bästa kompis. och jag tänker att fortsätta vara lycklig fast denna gången utan dig vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0