.

ibland när man sover om ngn pratar i bakrunden eller man sover med musik i öronen och det sedan ringer eller man bara sover och mobilen ringer och man tror de är väcka klockan eller ngt man blir störd i sin sömn iaf. detta hände mig i helgen, jag sov o de ringde men jag trodde det va min väckarklocka som sa att jag skulle stiga upp och idag hände det igen jag hade lagt mig i sängen o lyssnade på musik, somnade gjorde jag så klart oxå. sen kommer en annan låt in i mitt i alltihopa, min ringsignal. jag vet allt de här o jag lyssnar på den nya låten som bara kommer från ingenstans och sen försvinner den lika snabbt som den kom och då förstår jag att de va min mobil som ringde. skit jobbig känsla när man vet men man är endå inte medveten om allt. såg att det va jane från jobb som ringde så jag ringde upp fick lite tider o de e allt skoj. tar emot alla tider jag kan få nu så jag vet att jag kommer ha råd med vår tripp till thailand.
iaf allt de här med den jobbiga känslan om att man vet vad som händer men man är inte riktigt helt medveten så känner jag om diig. jag vet ju men jag kan inte insee. fast för varje dag som går har jag kommit framtill att när jag pratar om mitt liv, mina vänner, min fritid osv osv så finns du inte inräknad i det. du är inte en del av mitt liv längre. vilket är synd men du har valt det själv. och trots allt, hur jag haar mått osv så hjälper inte det. och jag ska faan bevisa inför alla nu, även dig att jag klarar mig såå bra utan dig i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0