.

hejsan svejsan
kom nyss hem. de va en jobbig dag på jobb. allt började med att jag skulle ut o hämta tidningarna. jappjapp så tryckte jag på fel knapp så jag låste mig själv ute (Y) smart där. så jag fick kuta runt på baksidan och gå in där. och självklart mötte jag mark och han började skratta. haha. sen välte annika ut mitt vattenglas så hela datorn blev dränkt. så den hängde sig och gick inte att starta. även den datorn som man klickar in uthyning av filmer blev fucked up så jag fick sätta mig i 2:an. sen tog de fem år innan vi fick igång kassan. sen gick allt bara utför men jag hade en trevlig dag endå. sen tog jag bussen 14.01 till vellinge ängar. bästa papps hämtade mig. kom hem, andades ut. sen blev de stress. vi skulle kolla på the boys bandy match klockan 16.00 så josse hämtade mig. så åkte vi o hämtade upp niccie. sen blev de bandy på fairplay. the grabbs vann med 10-4. woohoo. sen handlade jag gyros. sen hem till niccie. gjorde pommes o låg i hennes säng och kollade Gossip Girl. sen somnade jag medans dom kollade ngt matprogram. vid 9 väckte niccie mig genom att slå mig, som hon alltid gör. haha för då började filmen "I hennes skor" så då kollade vi på den. sen körde josse mig nyss hem och nu kallar sängen. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0