dagen

dagen började segt, vilket har blivit en del av min vardag nu förtiden. så jag gick upp o tvingade mig själv att ta en promenad på ca 2 km för att vakna haha. sen bussen till skolan. hade religon först o jag va en halv sekund för att somna. satt o spärrade upp ögonen för att jag verkligen inte skulle sova. sen hade vi dubbel historia så fru fixade mina ögonbryn. sen gick vi till datorsalen o gjorde lite uppgifter där:P sen va de lunch. och sen psykologi. riktigt tråkigt är de fy fan. o sen hade vi svenska i 5 min sen fick vi gåå. wiiihoo. så pappa hämtade upp mig i stan sen åkte vi hem. började fixa med badrums sakerna. har ju köpt nya saker dit. =) men vi ska göra de andra i morgon. sen blev de plugg och sen käkade vi o nu gör jag inte ett skit. väntar på att klockan ska bli nio och Greys anatomy ska börja, ÄNTLIGEN. älskar deeee. har blivit en sån serienörd, de e nog lissys fel litegrann. för vi kollade alltid på Greys, hesperata hemmafruar o allt annat sånt när vi hängde 24/7. haha. sen efter Greys idag är de final i so you think you can dance. sorgligt men sant. men men nu ska jag gåå. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0