dagen

idag har jag haft en underbar halv dag med mina bästaste älsklingar. mycket skratt och kärlek. pappi körde mig till niccie, sen tog vi tåget till stan, josse hämtade upp oss. sen åkte vi till burlövcenter. gick runt o kollade och käkade o så. sen körde vi hem till niccie o va där en stund sen körde josse mig hem. =) i morgon blir det middag, krök o mys hos josse. wiie. iaf vill bara säga attt jag älskar er, Josse & Niccie <3 ni är dom bästa. och jag är glad för jag har er. synd att det inte finns fler av er här i världen. det fanns det innan. men nu verkar dom ha försvunnit. precis som sommaren i sverige, innan va den bäst o härlig, precis som du va. men nu är våren/sommaren och hösten nästan samma skit. haha jappjapp. på söndag fyller mormor 65, men jag måste jobba=( hoppas hon får världens bästa födelsdag endå. sen måndag blir de plugg, tisdag ska jag ut o köra långlång runda med mammi sen hem till josse. sen va där till jag tröttnar (antagligen till fredag) sen på fredag kväll ska jag, josse & annika fira niccie, igen haha. eftersom hon fick de i 20 års present. så ska vi ut o äta och kolla på björn gustafsson. kommer bli skit ball känner jag. och jag hoppas att niccie får världens roligaste, eftersom det är till henne. wiiie.
nä nu ska jag byta om och tvätta av mig sminket. sen blir de myspys.
ska upp tidigt i morgon för niccie o josse kommer o hämtar mig. sen blir de mat in handling osv sen hem till josse o fixa
 ha de bra

mamma&pappa, forever and always<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0