dagen

idag har jag varit duktig trots sprängande huvudvärk och illamående om vartannat. har fixat med poolen till lördag. så vi kan bada o fixa så den blir riktigt varm. dock inte över 40 grader som den va på midsommar då vi knappt inte kunde sticka ner stortån utan att bli röda som kräftor. haha sen fick vi spola i skit mkt kallvatten. de va tider de. riktigt mysigt va de. iaf har fixat med de idag, har även städat hela storarummet, mitt rum, där mamma jobbar + tvättat. (H) är man grym så är man. har även gjort klart svenskarbetet som ska va inlämnat senast på söndag. och sen även skrivit min logg bok till PA. känner mig så grymt duktig. sen har jag även lagat lunch till oss och hållt pappa sällskap när han har målat garaget. =) sen kom mamma o isac hem här så käkade vi Tacos mummms. sen åkte dom igen o mamma slutar 22. wiie. hoppas verkligen att allt blir bättre med mitt mående snart. för snart är de lördag juuuh. o på fredag ska jag va ledig för att de ska fixas så mkt här hemma. ingen kan förstå hur mkt jag längtar till denna lördag asså. fy fan. kommer bli underbart. hade bara behövt shoppa ngt att ha på mig. :=/ men men de fixar sig väl. nu ska jag gå o göra ngt vettigt. sen är det Greys anatomy som gäller och sedan sängen så jag slipper knarka alvedon hela dagen i morgon oxå.. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0