31/10

god morgon.
än en gång blev jag väckt. men de va väl för att jag va så kaxig mot niccie o josse igår att jag skulle få sova ut medans dom inte skulle få de. först kom mamma upp runt 8:S tööönt. lika arg blir jag varje gång när hon börjar babbla om ngt o jag fattar 0 eftersom jag är inne i min djupaste sömn. :P men jag lyckades somna om, tills jag vaknar av att min mobil vibrerar ihjäl sig. så jag svarar med världens hesaste morgonröst. haha. det va min chef från ica (Y) han undrade om jag kunde jobba idag, 8 timmar med start 11 till 19. och de tar så hårt i mig varje gång jag måste säga att jag inte kan eftersom jag har annat uppbokat. fan. men jag skickade honom vidare till emilia, som jag vet vill jobba idag. och självklart tog hon passet. för tonight is the night. wiiiie jag, mina tre älsklngar, middag och björn kommer bli underbart och jag längtar  ihjäl mig. måste lägga fram alla kläder osv nu, dock glömde jag min klänning hos josse. men jag måste fixa med allt annat så det är klart till ikv. vi hörs sen kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0