31/10

då va man hemma igen. kvällen började ju som sagt med elysee och fondue. mums filibbabba. dom andra va mesar o slutade äta rätt snabbt  medans jag nadja aka fondue älskaren käkade till jag höll på att spricka, sen efterrätt till de. mums. haha. sen bar det av till slagt vi sprang i klackar för vi va så sent på de. haha. så mkt folk där va. usch skit roligt va de när alla fyra (björn,måns, özz och soran) kom ut på scenen så björn bara: och så får man inte fota eller filma under föreställningen men om ni ska göra de så gör de nu, så poosa han värsta haha. roligt liten prick de. den tråkigaste va måns tyckte jag. och soran va absolut sötast speciellt när han kom ut på scenen med gitarr och sjöng en låt till björn. det är kärlek. och özz va roligare än förväntat. iaf det va en humorshow som hette duga. riktigt skojig va den. för övrigt kände jag mig nere från det att vi pakera bilen innan vi skulle käka riktigt deppig bllev jag. har ingen direkt anledning men så va fallet iaf. nu är jag trött så nu tänker jag sova, ska stänga av min mobil i natt oxå. börjar som sagt 13 i morgon så det blir lite sovmorgon iaf. men men nu ska jag som sagt nanna.
vill bara önska niccie en trevlig resa till New york i morgon med sin pojkvän och svärföräldrar.
nattinatti





keep talking your shit, you and youre boyfriend.

Kommentarer
Postat av: nicole

Tack älskling! Förresten så har jag fått igång internet här så skicka mail eller nått ^^ love and miss you

2008-11-03 @ 02:03:17
URL: http://mendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0