30/8

hello sunshines
hoppas att allt är bra med er idag =) själv är allt underbart.
sitter nu hemma hos niccie med josse. fast niccie är inte här, hon körde nyss för att hon skulle sola. haha. så jag o josse ligger här i våra extra föräldrars säng, med extra mamma och lucky. det är myspys. precis som denna dagen har varit.
igår gick vi ju ut o la oss på gungan med våra täcken och med en kopp te underbart mysigt, jätte kallt va de och stjärnklart. sen gick vi in o la oss. i morse vaknade jag runt 10 för emilia från jobb skickade sms, hon hade kommit hem från sin semester. så då gick jag upp till josse, så käkade vi frulle och sen kollade jag på oskyldigt dömd medans josse duschade. sen duschade jag och efter de körde vi till oxie o hämtade upp josses farmor,faster och fasters man. så körde vi o kollade kakel till hennes farmors badrum o såå. sen åkte vi och handlade kakor, och där träffade vi nina, vicktoria och syster. sen hem då o fikade hos josses farmor. sen bar det av mot josse igen, började gråta i bilen för vi började snacka om farfar, morfar oxh moster =( saknar er så mkt. hoppas ni har de underbart med varandra i himmlen. sen åkte vi hem till josse som sagt o kollade på one tree hill och lagade pommes, kyckling och beasås. sen blev det mys en stund innan vi packade ut alla mna saker i bilen och begav oss hit, till niccie. inatt ska jag nanna hemma sen i morgon ska josse hämta mig innan vi beger oss till Elysee för att äta innan vi ska bege oss till slagt för att se på vår allas älskling björn.  det kommer bli mys, jag och mina tre älsklingar.  wiie.
nä nu ska jag va social sen när niccie kommer tillbaka ska vi hjälpa henne att packa efter som hon åker till New York på lördag morgon =( jag vill oxå. men det är du värd min älskling. själv ska jag endå bara jobba och plugga hela helgen. och inga stängningstider så det är skönt. jaja men ska gå nu. ha det så bra. Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0