29/10

hejhej mina trogna läsare!
denna dagen har varit en äkta slöedag. vaknade runt halv 10 av att mamma ringde. sen gick jag upp, josse va redan vaken o satt o ritade ritningar. sen blev de ugly betty och MTV. och även super gammla avsnitt av DH. de e mys. sen ringde florim o frågade om jag kunde jobba för honom på fedag. men de kunde jag inte, tyvärr =( för då är det björn ju. wiie. sen så skulle vi baka men vi fattades många saker så vi fixade oss. körde in om mormor o hämtade  min klänning. underbara mormor. även mina små hjärtegull va där. sen kom pappa och även camilla. så de va trevligt. sen åkte jag o josse vid 6 o handlade i vellinge. sen hem till josse o lagade mat, pasta och lax. eller jose gjorde de medans jag bakade faligt goda chokladmuffins. mums. sen kollade vi på filmen "I know who killed me" med fröken Lohan i huvudrollen och så käkade vi till de. sen  nyss kollade vi Greys anatomy. iiih. den serien speglar mig så mkt ibland. allt de där med Meredith och Derik. de e skrämmande. jaja nu ska vi göra te, ta våra täcken och gå ut o sätta oss o mysa på gungan. önskar att niccie oxå va hääär=( buuh.
men men vi hörs i morgon mina vänner. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0