28/10

hejhej.
nu sitter jag här o sitter, hos josse of course. har varit en mysig dag idag. josse kom o hämtade mig. sen åkte vi till stan o fixade lite ärenden. sen hem till mormor, hon nålade min klänning. och vi fick oss många skratt. haha. vad skulle jag gjort utan dig mormor? ett antal gånger påpekade hon hur konstig min klänning var osv men vi skrattade så mkt åt allt att nästan tårarna kom haha. sen körde vi hem till josse, kollade one tree hill. sen fixade vi oss snabbt sen bar det av mot stan och mary kay. sminkning osv. det va mycket intressant och man fick sig ett och ett annat skratt. haha. sen körde vi hem igen, lyssnade på gammla godingar i bilen och sjöng oss hesa haha. det är kärlek. när vi kom hem orkade vi inte laga mat så de blev marängsviss och one tree hill, desperata hemmafruar och mys. josse ligger i sängen nu och jag skriver ett sista inlägg för dagen och så lyssnar vi samtidigt på simpel plan och good charlotte. det är gammal kärlek som aldrig tar slut. haha.
btw saknar vi niccie. vår tredje halva. <3 haha

läste nyss bland komentarerna att lena, (mammas barndoms kompis, min "syster", mamma) läser min blogg. och det va verkligen en överaskning.  glad blev jag iallafall. wiie. hoppas allt är bra med dig och med myran haha. =)

nä nu kallar sängen, i morgon blir det slappedag. josse ska rita ritningar på hus och jag ska plugga. och sen ska vi käka lax och pasta. mums. ha de så bra allihopa och nanna gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0