wiie

underbar kväll. plockade undan på mitt rum och vattnade mina stackars blommor. som inte har fått vatten sen min födelsedag höhö. sen gick jag ner o renskrev 5 A4 sidor på datorn till mammi. eftersom hon jobbade till 22. så för att hon ska hinna så gav jag henne lite hjälp på traven. sen blev de greys med pappi och efter de så spelade vi frågesport på Xboxen. ett nytt frågesport om filmer. skit ball, roligare än vårt gammla för här är nya filmer med, från 2007 osv. ledde över pappa hela vägen sen i finalen så kammade han hem de =( buuuh. haha. älskar dig pappi. nu är e sängen som gäller. börjar 8 i morgon o har musik i 3 timmar, sen psykologi och efter de svenska. nanna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0