Fy fan vad jag kommer sakna













att ha på sig dessa sjukt fula militärkläder, vakna innan solen gått upp, vandra,
gemenskapen, praktikplatserna hos polisen/ brandkåren/ militären/ kustbevakningen/ flygvapnet mfl,
att sova i vindskydd när det är sjukt kallt ute, att inte få duscha på flera dagar,
hinderbanerna, tävlingarna, alla turneringar,
lära känna varandra (1:or, 2:or och 3:or), sitta eldvakt mitt i natten, laga vår egna mat på små kök,
sova i skogen, somna inne i varandras stugor (dom gångerna vi har
haft turen att få sova i stugor), kämparglöden, alla delade åskiter,
tvingas att ha fysträning, simma i havet i mitten av hösten, springa milen,
lyckan när vi vann alla tävlingar i revinge i 1:an, peppningar och stöttningar. 
ALLT sånt här kommer jag saknar.kommer sakna Bg3b som
fan efter studenten. och fy fan va studenten kommer bli rolig.
jag vet att vår klass är udda, vi har någonting som ingen annan har. vi har gemenskapen och
sammanhållningen. FY FAN VAD JAG KOMMER BÖLA DEN 3/6 NÄR ALLA KOMMER STÅ DÄR O VA SÅ
VACKRA. HAHAHA. I LOOOOOVE YOU BG3B

Kommentarer
Postat av: Wallander

åh sötsak! jag fällde en tår när jag läste!

men som sagt det är 200 dagar kvar :)

2008-11-13 @ 20:24:03
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: nadja

aaw. eller hur, det är lång tid. tänk så många rundor till konsum det är:O haha sheeeet. (L)

2008-11-13 @ 21:35:34
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0