Farsdag =)

usch vad denna helgen har gått fort.
nu är det söndag vilket menas med att det är måndag i morgon och en hel vecka i skolan står på tur.
dagen på jobb igår va rätt chill, eller i början va där röv mkt att göra så vi fick köra med tre kassor öppna, vilket aldrig händer en höst dag. sen kom där typ ingen så jag hjälpte florim att packa upp massa saker. och lärde mig köra truck ^^ jag är grym fast inte florim höll med. iaf sen gick kassa 2 sönder. och innan de så slutade dom man hyr ut filmerna att fungera. buuh. så sen när väktaren kom och vi skulle stänga kassorna o tömma dom på pengar så gick inte de. så vi slutade typ 25 efter vi skulle ha slutat, för florim fick ringa jessica osv. men hon sa att vi skulle skriva en lapp så skulle jocke få ta hand om de idag. stackars min favorit. haha.
sen kom pappi och hämtade mig, så åkte vi in om nina o thomas, sen körde vi hem o hade mys.
gick o la mig runt halv 1 igår. sen vaknade jag av att kusin skickade sms. sen somnade jag sen vaknade jag vid halv 4 av att kevin ringde haha. låg o snackade med honom ett tag sen kunde jag inte somna. kollade lite på tv o sen lyckades jag somna, men vaknade igen runt halv 8 då syster hade slutat jobba. så vi gick ner o väckte pappa med blommor, presenter och frukost på sängen. myyyyss:D sen blev de nybakta bullar som syster hade hanladat med sig. sen blev de mys framför Miami Ink. =) myspys. ikväll kommer mamma hem och då blir det även fondue. mumsfilibabba.
men men ska ner o pussa på pappa nu. Ciao



i love you daddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0