1/11 shiit snart är de nytt år ju :O

så ja då va denna dagen över. iaf för mig haha. blev att jag somnade rätt sent igår pga massa sms och liknande så idag va det inte enkelt att komma upp:P pappi kom in o väckte mig lite över 11 o frågade om jag inte skulle upp snart. och då fick jag fart, va sjukt trött. men snabbt in i duchen o sen iväg började jobba 13 ju. på jobb va segt i början. ibland är det jätte mkt kö sen ingen osv. jobbade dock med jessica först o de va trevligt. sen hade jag rast käkade grillad kyckling för jag frös som fan och endå hade jag en tröja på mig under min Ica tröja haha. sen började felicia jobba va ett tag sen man träffade henne så de va skoj. satt en stund inne i persolanrummet med vicktor o slappade sen kom emilia förbi, och gissa om jag blev glad. hon va iaf brun och fin. jag vill oxå va de=( haha sen tjatade jag på vicktor om jag fick gå lite tidigare o de fick jag nog inte  (förhan va sur för att jag hade bytat bort mitt stängningspass i morgon haha) men jag gick endå. han med 19.01 bussen =) träffade Jesper på bussen o de va trevligt. påvägen hem åkte jag in om mormor o mös lite med henne eftersom ingen va hemma här så ville jag inte va själv, eftersom mamma o pappa är på 5kamp på letsgo med massa annat folk, så de blev mys med mormor och sing a long mm. sen pussade jag mormor hejdå och åkte hem. har nyss varit ute med hundarna så nu är det sängen som gäller. ska upp 06.20 i morgon för att jag börjar 07.45 och sen jobbar jag til 16.00 efter de ska jag (förhoppningsvis) plugga. vilket jag behöver eftersom nästa vecka är inte så rolig. har massa prov mm. usch fy. men men nu ska sminket av sen är de sängen som gäller. hörs efter jobb i morgon. nanna gott.



vad skulle jag gjort utan dig mormor?
iaf en bild från min(världens bästa) 18 års fest
som ni ser är jag full, rätt full. haha (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0