myspys med älsko

pappi körde ju mig till niccie. sjukt glad blev jag när jag såg henne. wiiie. fick höra massa massa om New York resan, vilket gör att jag är så sjukt sugen på att åka, men får vänta till 2010 då jag o mina älsklingar ska dit. iochmed niccie ska börja plugga nu så ingen  har råd att åka iochmed vi ska till thailand nu oxå ju. iallafall låg o kollade på ugly och hade mys. har saknat de och dig älskling. synd bara att josse skulle sitta i en gadrob hela kvällen och inte kunde medverka på girlyn. =(  Fick oxå en fin tröja av älskling. (visar den i morgon) tack baby. du är för söt.  sen hämtade pappi mig. och när han fick reda på att jag hade brottom hem för att se Dh då körde han i 20 km/h. 20 på en 70 väg bara för att jag skulle missa så mkt som möjligt. haha jävla fukker. så började jag gnälla och skratta skit mkt. så han bara: haha din fukker nu missar du dom desperata hemmafruarna. så när vi va vid grannen hoppade jag av och kutade hem höhöhö. sen blev de pepparkakor, saffransgifflar och te. det är mys. och ngt som är ännu mysigare är min säng, som jag ska hoppa ner i nu. wiiie. i morgon blir de skola sen körskola hade hoppats på att fixa lite ärenden i morgon i stan men de hinner jag nog inte efter skolan så jag hoppas på långrast i morgon. anyway sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0