9/11

helt perfekt söndag
har det varit idag.
förutom den tidiga
morgonen, men
vad gör man inte
för familjen.
iaf sen gick jag ut
och hjälpte pappa
med poolen.
håvade den, sopade
runt om och la på skynket.
så nu är den redo för vintern,
dock va vattnet såå kallt i den
att mina händer nästan frös till is.
sen åkte jag o pappa iväg till vellinge
o handlade, eller pappa körde o jag
sprang in. va bara tre saker som
vi hade glömt att handla till fonduen.
haha. sen hem o fixade lunch
( en sen lunch) korv och bröd.
även thomas kom förbi och
syster hade vaknat. sen blev
det lyssna på gammla låtar osv.
sen runt 6 stack thomas o då kom 
mammi hem wiiie. sen började vi fixa inför fonduen. sen käkade vi. mumms va gott det va, finns inget godare. sen efter det så satte sig hela familjen och spelade det nya frågesportprogramet på Xboxen. och jag vaann (H) wiiihoo. nu tänkte jag lägga mig i badet. sen är de nog film och sängen som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0