19/11

hello! dagen började
tröttsamt. kunde
självklart inte avbryta
mitt one tree hill tittande
igårkväll. så jag såg 3
avsnitt. fy skäms. haha
religon stod först på
schemat och då hade
vi vikarie sen hade vi
historia ggr 2 så då
satt jag, sara och frida
och gjorde detta fina
studentkonstverk, sjöng
studentlåten och du
gamla du fria. sen skulle
vi ta ett annat lands 
nationalsång och översätta
den. wiiihoo! hela dagen
har gett en studenten-
känsla  eftersom alla
gick runt och sjöng.
så det va nice!
efter det va de psykologi
och vi kollade film i
zablockisalen som vanligt
filmen handlade om
tvångstankar och hon på
filmen va störd haha.
sen va de svenska.
vår lärare gav alla ångets
för alla hade gjort fel typ
vår sammanställning haha.fast jag hade bara gjort fel när jag skrev ut källorna. sen va de bussen hem och jag va hemma vid 20 i 5. usch fy. sen lagade jag o pappi mat och efter det fixade jag till svenskarbetet,  nu ligger jag i sängen, iklädd i mina famous pyjamasbyxor och med min vovve som tar all plats. jappjapp. vi ska ligga här och mysa o kolla one tree hill. sen blir det psykologiprovs-plugg.
By the way har vi studiedag i morgon så då blir det körskolan som gäller och även en massa plugg. tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0