23/11

hejhopp!
då va denna söndagen över och allt firande. kom ju en del haha men de va trevligt.
blev både mat, efterrätt och godis. sen gick jag, josse  & niccie upp o spelade spel. och sen så satte vi oss där nere o spelade xbox och frågesport. dock va det inte så svårt eftersom alla som inte va med o spelade satt o sa alla svar haha. men det blev iaf en trevlig kväll. sen när bigsis och hennes pojkvän skull gå så ruffsade hon till mitt hår och jag henne säger pappa: det gör ingen skillnad att du ruffsar till nadjas hår, för hon ser alltid ut som en ny pirrad höna i håret. HAHAHA och syster skrattar så tårarna kommer haha. det är kärlek, vår familj är kärlek och jag älskar er föralltid.! men men tänkte lägga mig i sängen o kolla one tree hill nu! sen i morgon är det skola, dagens första lekion är idrott o sen rullar det på fram till halv 3. och kvart i 4 så ska jag köra. hoppas det inte är halt då :P sen ska pappi hämta mig och efter de ska vi in till stan o handla ny torktumlare. eftersom den andra gick i sönder igår. ajabaja.!
men men hoppas ni haft en trevlig söndagskväll.






1. matilda och johanna, kusiner
2. mammi och jag
3. nina, jasmine, mamma, pappa och thomas
4. pappa och jag ( ser ut som en sumobrottare haha)
5. morbror, kusinernas pappas fru, mormor, kusinernas pappa
6. julia, linus, mattis, martin, jonathan och andy. Kusiner nästan hela högen

sen har jag massa foto till men vissa va torra och inte ville va med (HOST JOSSE O NICCIE HOST) och sen hade vissa åkt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0