and I cried like a baby

för det första så måste jag bara
säga att sverige suger, matchen 
mot holland sög riktigt mkt. och 
sverige är usla. iaf kollade på Greys
and I cried like a baby. usch det är
jobbiigt med obesvarad kärlek. 
pappa tycker jag är löjlig som 
gåter åt sådant. förresten har jag
nämt pappis nya tattoo? 
tror inte men han har iaf skrivit
in NNA (nathalie,nadja&amanda) 
på bröstet, där hjärtat sitter. dem 
är lixom ihopa på något sätt, 
skit coolär den och det är kärlek.
jag älskar pappi.så nu har han alla
sina tjejer på sin kropp.sötaste är endå att
han har skrivit in mammas namn på det fingret där
man har vigselringen. det är så sött.
jag önskar att jag kommer bli en sån bra fru som
 mamma är och att jag kommer hitta en sån bra
man som pappa. för det finns inget underbarare
än när man som barn har sånna kärleksfulla föräldrar.
 man känner sig så sjukt älskad. och jag hoppas att dom
 vet att jag älskar dem lika mkt och att jag hade kunnat ta
en kula i huvudet/hjärtat för dom
. och det samma gäller mina systrar. anyway idag är det en bra dag. jag är lycklig. allt börjar lösa sig och det känns skönt. jag förtjänar det efter all skit som har varit runt omkring mig den senaste tiden. tro det eller ej så har jag inte skaffat all den skit runt om kring mig alldeles själv utan där är alltid ngn som har fixat de så bra åt mig. men nu är det på rätt håll. 
på tal om någonting helt annat så ska jag kolla one tree hill nu, har kollat en hel säsong redan så nu ska jag börja på en ny. men men sov gott mina små vänner. hörs i morgon.


tack till mina älsklar som finns i mitt liv, som bidrar med att jag kommer ha helt underbara minnen när jag blir gamal och ligger på dödsbädden <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0