tisdag

God kväll.
sen jag började tvåan har tisdagar varit min favvodag. börjar 11.20 och slutar liter efter 2. helt perfekt.
dagen började med en tidigmorgon med massa plugg och frukost med mammi. mammi vaann oxå 3000 kr vilket va skoj =)  sen blev de till skolan runt halv 11 för vi skulle ha möte med vaktmästaren om brandsäkerheten. sen satte vi oss o pluggade. jag o mitt hjärta frida och sen filip då haha. sen hade vi prov, skit enkelt va de undrar bara varför jag har haft ångest över det när de va så lätt. iaf sen begav vi oss ner till matsalen dock va de äcklig mat idag igen så det blev inget ätande. så vi gick runt lite i skolan. sen begav vi oss till brandstationens sporthall och spelade fotboll. eller jag o frida kollade på. vi pallade inte. haha.

sen tog jag bussen till mobilia och mötte upp Florim och sarah. gick runt lite o  fixade presenter till florim, som fyller år på torsdag. har haft en svag aning om att jag träffas sara innan (asså innna jag började jobba i skanör) och det visade sig att hennes kusiner är mina (o min systers) gammla barndomskompisar/grannar. jaa världen är allt liten.:P sen mötte jag upp syster så fixade vi lite ärenden och sen handlade vi mat med oss hem eftersom jag va hungrigare än en varg. jappjapp. dock tog de en halvtimme innan vi fick vår mat vilket resulterade i att jag luktade som ett gatukök blandat med perfym (eftersom vi va inne i en sån affär iidag) och nu sitter jag häär, la mig i solariumet innan för jag frös som en nakenkatt.
ikväll blir de sängen innan klockan 11,det vill säga efter ugly och desperata.. i morgon blir det skola 9-12 sen ska vi på sacomässa och efter det ska jag möta upp emilia för en fika och massa snack i stan. wiiie:D ciao


btw när jag kom hem hade emilia skrivit till mig på msn:

Emilia säger:

Nadja, du är en helt underbar person, du ställer verkligen alltid upp!(L) vi får börja ses oftare tycker jag!!

och jag håller med, du är underbar och jag blev rörd av det du skrev. (L)


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha aw. du vet inte hur söt du är. Att jag inte läst detta tidigare!

2008-12-07 @ 20:27:55
URL: http://emiliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0