Nattinatti

sådärja då är klockan över 11 och mina nya regler med ett sova innan 11 fungerar inte så bra, lixom alla mina andra regler så bryts även denna. maten va god och som vanligt älskar jag att käka med familjen blev en del minnesprat och pappa påpekade som han alltid gör att: bebisar brukar vara söta men att du nadja va den fulaste bebisen jag någonsin sett. och mamma instämmer och tillslut skrattar alla så tårarna rinner. det är kärlek. något annat som är kärlek är one tree hill har sett hälften av box nummer dos. ifall ngn ville veta. kollade nyss prison break med pappa och som vanligt satt hjärtat uppe i halsgropen vissa stunder. spilde även ut te över mig. jaa jag är klumpig och alltid får jag sota för det oxå. i morgon blir det som sagt att stiga upp klockan 6 för att sjunga för syster som fyller år, bara för att pappa ska iväg o jobba. jag har köpt en new york yankee tröja till henna bara för att göra henne till en ennumer GB än vad hon redan är höhöhöh. jag suger på det är med inlägg. usch fy. nu blir det iaf ett sista avsnitt innan jag ska nanna. sov gott


jag vet inte varför, men du tror alldeles rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0