najdi najdi

Usch vad jag har varit duktig idag.
har pluggat till mitt religonsprov som jag har i morgon typ hela dagen. kan de mesta utantill nu så de känns underbart. har även hunnit laga mat, spagetti och köttfärsås, tagit hand om min sjukling till pappa, kollat uglybetty och desperata hemmafruar, pluggat i varje reklam, hjälpt mamma att skriva 2 sidor eftersom hon ska iväg torsdag till söndag och skriva tenta eller ngt. så jag offrade lite av min egna tid för att hjälpa min studerande mamma. =) wiiie. o även känner jag mig sjukt uppiggad, stor del efter min insats på idrotten idag. i morgon blir de skola 9 till 15.20 sen bussen ner till trelleborg o köra =) känner mig sjukt peppad eftersom jag vet att körkortet är rätt nära nu =) men men måste nanna nu sen upp runt sju o plugga lite sen iväg till skolan. nanna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0