miss you my dear

fick ett mms innan av nelson.
och det inne höll denna fina bild. (eller jag ser ut som fan)
men den är fin endå, och den betyder.
den betyder så otroligt mkt precis som nelson gör för mig.
en av mina bästa killkompiar, har alltid varit och kommer alltid att vara.
en finare kille, som ställer upp som honom finns inte.
alltid när jag varit ledsen osv så har han tvingat mig att berätta och sen har
han tröstat. fast vi inte alltid håller med varandra så har han
alltid funnits där, men skillnaden mellan honom och alla andra
är att han har stannat kvar när dom andra har dragit.
och fast vi inte träffas varje dag (som vi gjorde innan) så vet jag att han finns där.
och jag vet att om jag skulle må skit kasst igen så vet jag var han bor.
iaf jag saknar dig hjärtat, and i do love you my friend.




Nelson och jag 8/6 -07

Kommentarer
Postat av: Nelson

Hjärtat du ser inte ut som fan, vi e bäst helt enkelt. Ja saknar våra kvällar på kratten de va sköna tider. Bara så ni alla vet då Nadja eller Nadskii som hon även då kallas är den underbaraste och snällaste tjejen på denna jord. Pusss hjärtat

2008-11-12 @ 22:05:48
Postat av: nadja

aaw. du är så gullig mitt hjärta. jag saknar oxå de. när ses vi ?!

2008-11-12 @ 22:06:41
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0