julfint

hej det är jag, den snoriga nadja som knappt inte kan andas. denna dagen har typ varit som igår, mått dåligt och vatt snorig som in i attan. iaf jag har endå fårr mkt gjort, jag o pappa har städat, dammat, tagit fram julsaker, strykt gardiner mm. så jävla duktiga.
jag som hatar prydnadsaker tog ner alla som pappa satt upp. hah sen har jag ställt julsaker över dom vanliga prydnadsakerna o sånt. höhö så de blir som en överraskning när man ska plocka ner alla ljusaker och upptäcker dom gammla.
skit synd att jag inte mår bra för jag hade verkligen velat fira florim idag. och jag hoppas att ahan inte blev allt för sur när jag sa att jag inte kände för det. flååt:.$
anyway har tagit lite före och efterbilder på mitt rum. dock suger min kamera så bilderna är helt  daskiga och tråkiga. men i verkligheten är mitt rum jätte fint =)




1. soffan och den hörnan:D



2. sängen och tv hörnan. dock lite stökigt men jag pallar inte



3. wiiie så ser de ut nu, massa rött och massa julit. påslakanet och de i
sängen va de jag sydde förra året. har varit lat i år och inte pallat sy
ett nytt. men de får duga med förra årets. =)



4. och så här blev häär



5. och sen blev de två julstjärnor, som jag köpte på jobb igår ^^ haha

sååja då har ni fått en inblick i mitt juliga rum. kommer bli mer julit sen men nu är jag slut och jag pallar inte mer. ska ner och ta en alvedon nu =) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0