idiot

åkte iväg med mammi och pappi innan och kääkade thaimat. över mysigt. och jag övningskörde och det gick helt perfekt. och allt va bra till vi  kom ut till parkeringsplatsen och en man står vid vår bil. sen när han ser oss så hoppar han in i sin bil o kör iväg. han hade snott min övningskörningsskylt. skit lack blev jag  så jag räckte finger till honom. vad är de nödvändiga, en skylt kostar typ 30 kronor  och vad är det för lönt att sno en från någon annan. jävla idiot. skit irriterande. iaf sen när vi kom hem blev de ugly och desperata. sen kom nina en stund och så gick hon nyss.
systrarna va och såg bio idag. som lilsis fick av bigsis. av mamma o pappa fick hon ett PSP som hon önskat sig skit länge. och hon har inte släppt det alls sen hon fick det. endå en cool sak, man kan ha filmer, musik gå ut på internet ja allt kan man göra med denna sak fast det är ju igentligen ett sorts spel om jag fattat de rätt. är inte så insatt men lilsis blev glad vilket glädjer mig.. hon fick även ett halsband av sin pappa med posten, vilket hon stolt visade upp flera ggr. känns bra att hon är lycklig. fast det bara är matriella ting så kom jag på mig själv flera gånger med att stå och lee när jag såg hur glad hon va. =) anyway nu sitter jag här i min säng redo för ett avsnitt av one tree hill innan de e sängdags. dock är det skola i morgon så det får inte bli lika sent som igår natt. sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0