i datorsalen

hejhej.
morgonen idag va inget bra. mådde dåligt när jag vaknade och sen pricken över i:et så glömde jag min plånbok hemma. så när jag kom till bussen så fick jag lov att åka endå men jag visste att de bara skulle orsaka kaos sen när jag skulle iväg och jobba också vidare. så jag ringde mamma så körde hon efter bussen, typ vid oxie va hon ikapp så då fick jag me busschaffören att vänta till jag hade sprungit av så det gjorde han. väl framme i skolan så hade vi ARL och besök av militären. en mycket annerlunda lektion där han bad oss att tänka över våra måsten här i livet.även saker som vi bör  göra och saker som vi vill. många  tog upp saker som måste jobba, måste träna, bör skaffa mig en utbildning osv. sen innan vi slutade bad han oss ta ett kurvert som vi skulle skriva vad vi va tvungna att göra för att nå upp till det vi vill. och fy fan va det va jobbigt, fick halvt tårar u ögonen och kände bara ångest. så vi ska lämna in detta kurvertet sen och efter jul kommer han att posta detta till oss. vet inte varför jag blev så berörd av det men jag tyckte att det va en jobbig fråga. 
efter ARL:en hade vi religigon, och det har vi även nu. håller på och tolka koranen. så ska vi va för eller emot slöja. och jag är med älskis frida.
som sagt mår jag inte bra och hela familjen är hemma och är sjuka nu. men jag ska ju jobba idag så jag va tvungen. jappjapp. men vi hörs ikväll efter jobb. ha en bra fredag.


btw grattis Ali och dannne på födelsedagen (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0