höhöhö

hade ingenting att göra nyss så jag skummade igenom niccies blogg. hahaha o sen dööör jag av skratt när jag läste detta inlägg, som vi skrev tsm på hennes jobb 11/1 höhöhöh

Hej min kära. Just nu sitter jag på jobb. Jag kan tyvärr inte skriva så privat för nadja sitter här brevid mej. Jag e sugen. Väntar på att min älskling på jobb ska komma ner o va sexig. Nadja älskar min stil. Ibland vill hon va mej. Hon tvingade mej att lukta på hennes äckliga fingrar så jag snöt mej i hennes hand. Hon blev kåt. I alla fall känner jag lite kärlek för henne idag eftersom hon varit här exakt hela eftermiddagen. Jag har oxå tvingat i henne en apelsin o lite te. DE E KÄRLEK. Det kom precis in en yr gubbe (nadja tyckte inte de va en gubbe för han va mellan 20-30 och snygg). Han va otrevlig o blöt. Jag älskar otrevligt folk så jag gick fram o gav honom en kram. Iaf skulle jag velat göra det. Nadja bröt sin nagel när hon försökte snatta öl i vårt spritförråd. Sen kom joel o då va de kalas. Han drack baylies sen va klackarna i taket. Jag har varit ögontjänare idag, fast de e jag ju alltid. De e roligt. Emil, var e du? Ska jag ta dej till lönneboa me dej i snickeberga o spanka. Ojaa. Det är ett under om ingen på jobb inte sett antingen mina bröst, mitt underliv eller min röv. HEJ. Joel har nog sett det sistnämnda i spritförrådet, men han va ju ändå full. Branmännen (observera sexihetsgraden på dem -894) Brinner de, eller e de bara ni som e feta? Oj skrev fel, heta. Iaf såg dem mina bröst. Eller iaf ett. Men de e ju inte fy skam. Jag höööör deeej. Jaja hejdå. Då blev de inget  fuffens för vår del. Yes, nu kom vår mat. Mums. Han har rullmössa. De e påtändande. Mitt barn sparkar. Hejdå techno garden. Mat o bio it is. Ha en trevlig helg fuckers. Ha sex! Använd inte kondom. Eller jo gör de, för annars finns chansen att ni får en nadja. O de vill man inte riskera, tro mej! Puss på pungen!

riktigt skoj hade vi denna dag höhö!
btw jag saknar Trion(L)



wiie niccie ringde nyss. ska träffa mina älsklingar ngn gång i veckan.
saknar dom =(


Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR. jag borde söka hjälp :(

2008-11-10 @ 06:41:48
URL: http://mendoza.blogg.se/
Postat av: nadja

hahaha jaa de borde du. haha så jävla ball.

2008-11-10 @ 10:54:36
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0