hata är ett starkt ord, men jag HATAR dig

ibland tycker jag att det är synd att du sitter inlåst bakom bomb och galler och inte kan läsa min blogg. tänk så mkt hat jag kunde skrivit ner om dig. det finns ingen så värdelös människa som du och det är synd att du inte fattar det själv! men det är väl därför du är där du är nu, för du fattar ingenting och det ända du gör är att förstöra för folk. men vet du vad jag tycker inte synd om dig inte ens lite. och vet du en annan sak? efter alla dessa år så borde du fatta att du inte har en chans, inte ens en liten. så varför kämpar du emot? vad är det nödvändiga att göra livet surt för andra? och det är såååå fel att skylla på att du är sjuk. du är sjuk i huvudet det är det ända stället du är sjuk på.! hata är ett starkt ord, men jag HATAR dig, nu och för alltid och jag hoppas att dom aldrig skriver ut dig. och att du får ruttna i fängelse. för det förtjänar du efter allt du har gjort. du förtjänar inte att vara en fri människa din ynkliga idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0