godnatt

jag tänker sluta ljuga för mig själv nu, jag orkar inte mer. det är inte värt det.
tänker fokusera på skola,jobb och körkort nu. allt annat är oviktigt.
jag måste gå vidare med allt och lämna det gammla bakom mig. 
jag har försökt så många gånger, men varje gång jag har kommit
en bit på vägen känns det som om där står ngn och fäller mig,
mitt på mållinjen. jag är trött på det nu.
nu tänker jag sova för jag mår inte bra och dessutom är jag trött.
i morgon är en ny dag med nya möjligheter? visst?
en ny dag med possitiva tankar, jag klarar det. visst gör jag?
familjen, always and forever. aldrig att jag tänker låta något gå förre er. ni är dom bästa i mitt liv. ni är mitt liv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0