God natt

jahaja nu tänkte jag göra huvudhopp ner i sängen. maten blev skit god för er som undrade. och efter de blev det miami ink, one tree hill (HALLLÅ vad händer? hoppas det blir L <3 P) höhö. och efter det blev det greys. och under hela tiden skickade B (den sexiga mother fukkern) sms till mig, höhö vilket gjorde mig  glaud. men men över till ngt annat nu i morgon är de musik i tre timmar, sen kolla film på svenskan och efter det geografi, slutar 14.20 och jag ska köra klockan3. jaja visst visst måste nog gå lite tidigare från Lasses "mellan tummen och pekfingret"  lektion, fast de gör nog ingenting because he loves me. har lagt upp en plan inför i morgon o alla läxor oxå eftersom det verkligen inte blev någon läxläsning överhuvudtaget idag så aaatt..... på bussen blir de svenskplugg. på skenskan när vi kollar film blir de plugg på geografin och sen på bussen till trelleborg blir de Teori och plugg inför dagens lektion. PERFEKT. innerst inne är jag nog allt ett geni. haha. nämde jag att jag fick ett halvt, fattar ni ett halvt 0,5 poäng ifrån VG på mitt religonsprov som jag inte ens hade pluggat till, för jag inte hann?!  usch de va hårt. men sånt är livet.
iaf känns som detta inlägget blev lite flummigt men men i morgon är det torsdag och sen är de fredag och en hel helg med massa jobb. wiihoo kalla mig störd men jag älskar att jobba och jag älskar mitt jobb.
jaja detta inlägget skulle bli ett kort godnatt inlägg men det blev de tydligen inte. så det fick bli ett långt ist.
men men GODNATT o nanna gott.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0