fredag och stress

usch vad jag mår dåligt. har så ont i halsen och mitt huvud sprängs snart känns det som. iaf efter religonen hade vi rast i typ 1½ timme så vi (sara jag o frida) gick in till rektorn och hände där till det va dags för PA. roligt hade vi och då ochb då skrattade vi så mkt så de kom en liten tår. sen hade jag PA sen väntade jag på fridag o sara. va klar runt 1. så jag gick till triangeln och provade en klänning och sedan köpte jag one tree hill box nr 4. jaa kalla mig nörd om ni vill, i don't care.
sen när ja gick utdärifrån så hörde jag en välbekant röst kalla mitt namn. och det va joakimhjärtat. så vi gick till gustaf o satte oss ner o snackade massa. de va verkligen inte igår och jag har saknat honom. dock glömde vi bort tiden vilket resulterade i att jag kom tio minuter för sent till jobb. braaaaa däääär.

väl på jobb mådde jag såå dåligt att jag bara ville lägga mig ner o döö. men jag knarkade alvedon. typiskt nog va de mer folk på jobb än ngnsin. fick köra med tre kassor öppna typ hela tiden. sarah och florim kom in o försökte övertala mig att kolla film ikv. men jag mådde som sagt inte så bra. så jag fick tacka nej, gulligt att ni frågade iaf. sen smet jag ifrån o gick o käkade en bulle runt 5 för jag hade inte ätit ngt på hela dagen.
sen vid 7 försvann alla så då va de bara jag o vicktor kvar. och sjukt mkt folk. hann inte med någonting nästan. så vid 22.25 va vi klara med allt. usch fy hemskt stressig dag.
nu är mina kära vänner ute och svirar och antagligen blir skit fulla och har svin ball. jag vill oxå bli full och sedan åka hem till niccie och decka där, sen bli väckt skit tidigt av att alla är så bakis och att niccie trycker in min näsa så jag inte kan andas. men nääää. jag är hemma, en fredag för jag håller på att bli sjuk. sånt gör mig ledsen.
jävla bajs. men men ska sova nu känns som jag kommer svimma vilken sekund som hellst.
hoppas dock på att morgondagen är 100 gånger bättre än denna fattiga dag. heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0