förkyld som attan

god morgon.
natten har varit förfärlig fy fan. vaknade vid halv tio av att niccie ringde. hon josse och annika skulle till center syd och handla julklappar och undrade om jag ville joina. men eftersom jag har verkligen blivit jätte förkyld och min hals dödar så än en gång tackade jag nej.oooh jag saknar mina älsklingar =(
så jag gick ner o la mig i mamma o pappas säng. kollade tv med pappi. runt 11 tvingade jag honom att gå upp vilket slutade med att vi hade "putta-ner-varandra-först-från-sängen-tävling"  dock va pappa starkas. sen blev de frulle och nu sitter jag här. idag tänkte jag städa undan på mitt rum och eventuellt julpynda lite.
måste ringa florim också och meddela att jag inte kommer ikv. =( tråkigt nog.
något som är ännu tråkigare är att mamma jobbar hela dagen, och i morgon är hon iochförsig ledig men då jobbar jag. förhoppningsvis om jag mår bättre, vilket jag hoppas för jag har verkligen inte tid att va sjuk. tänkte gå ner till pappi nu. hörs sen mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0