.

She was lost in so many different ways
Out in the darkness with no guide
I've been alone
When I'm surrounded by friends
How could the silence be so loud

mamma väckte mig i morse och frågade hur jag mådde och dels va jag yrvaken och sen hade inte allt släppt än så jag stannade hemma från skolan. har legat i min säng hela dagen idag igen och skrivit mitt idrottsarbete och lyssnat på min nya favorit låt. kan hela låten utan och innan till i sömnen nu med tillochmed haha. idrottsarbetet är på 4 sidor än så länge. men jag anser inte att det är riktigt klart än. det jobbigaste var att konstruera ihop massa måltider. och sedan motivera varför man valde som man gjorde. men nu är det klart. ska finslipa det i helgen tänkte jag, när jag nu hittar en tid för det. imorgon blir det dock skola eftersom vi har PA möte och det måste jag gå på. sen är det ju jobb. och jag själv är en sån person som hatar sånna som säger till i sista sekunden att dom inte kan jobba. därför tänker jag inte göra det. och jag vill jobba dessutom har jag jobbat förr, med feber och allt. dum i huvudet som jag är.
i morgon blir en tuff dag först skola mellan 8 och 1. sen luncha med pappa och sen jobb 15-22.15. men det är skönt, så slipper jag tänka så mycket på massa onödiga saker som bara gör mig ledsen.
men men ska sträcka på benen nu men vi hörs ikväll eller i morgon väl.
ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0