done

vilken härlig känsla det är nu när ett av arbeten är klara. nu har jag bara det andra svenskarbetet kvar och sen är det bara psykologiprovet kvar. iaf nu framöver sen kommer säkert massa till. men nu förtillfället är snart allt klart. iaf det onda i mitt ansikte har börjat avta, är bara sjukt öm där. när jessica ringde och gav mig jobbetider och frågade hur jag mådde så skrattade hon bara när jag berättade haha, vilket allla har gjort. haha.
anyway nu väntar vi på mamma o syster som ska komma hem med mat. mums. sen blir de one tree hill och prison break. sen i mogron blir de att gå upp tidigt eftersom lillasyster blir 13.
iaf detta inlägg blev skit tråkig så vi hörs i kväll eller i morgon.


det är sjukt så mycket jag känner igen mig i dig och din blogg. det är ruggigt. men jag tror vi hade kunnat bli bra vänner. men jag tror inte de tillåts. tyvärr =(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0