bästa

då va de läggdags. mysig kväll med hela familjen. händer aaldrig annars eftersom syster inte bor hemma mer. men idag så. käkade mysig middag sen blev de pussande påmamma eftersom hon ska iväg ju=( sen fixade jag med mitt tal om jesus inför i morgon. kommer gå fint fint. sen blev de tv och efter de frågesport, mkt skratt. syster vann sen pappa o jag kom sist varje gång. blää=( men men ngn måste ju göra de med. haha. sen åkte syster för hon skulle jobba (21.30-07.30) så jag o pappa fortsatte myset med te osv och massa tv. sen nyss pussade jag pappi godnatt och nu är de sängen. fick nyss ett sms av mammi där de stod: Natti Natti. tack för all hjälp. Älskar dig gumman.
har jag inte sagt de innan så säger jag de igen, ingen har bättre föräldrar än jag. dom är allt. dom bästa som finns och de finns ingen som jag älskar mer än dom.
nu är de iaf sängen, i morgon blir de skola, har fyra lektioner sen är de hem o laga mat med pappi (och de vet vi ju hur de brukar gå) och sen mys för hela slanten. tror jag iaf. men men nanna gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0