8/12

gooodmorgon!
hoppas att allt är bra, själv mår jag super bra. har börjat sova så skönt om nätterna. somnar dirr när jag lägger huvudet på kudden (vilket jag alltid har gjort med  nu somnar jag snabbare än någonsin) en sak som är störig är att jag har haft hicka sen igår, då jag anlände till mormor. har det fortfarande och de e jätte jobbigt haha. hoppas de går över sooon. 
underbar lördag med skönt väder ska strax hoppa in i duschen och sen är det iväg till jobb. i love it. dock är de tråkigt att jag inte alls får träffa mina älsklingar denna helg.  buuuh. på tal om älsklingar så har jag börjat drömma om Kevin nu varje natt. haha från ingenstans faktiskt. och en annan sak som jag har märkt är att jag alltid är pigg and happy nuförtiden. fråga mig inte varför men jag går till skolan, sköter skolan, jag trivs i skolan (nog rätt mkt tack vare sara och frida :$) fixar med körkortet och jobb samtdigt som jag umgås med familjen, vilket jag älskar mer än något annat och när jag hinner träffar jag mina älskade vänner. det är underbart! har börjat leva efter denna dikt::

There will come a point in your life
when you realize who really matters
who dosent and who never really did
so forget about the people from your past beacuse
there is a reason they didnt make it to your future...
 

den är så bra. och de är just de mamma alltid har tjatat på mig om. varför va ledsen och må dåligt för något som redan har varit. det finns ju en anledning till att allt som hänt har hänt. och visst nu när jag är inne på allt som har hänt så tycker jag bara att det är löjligt att säga att vissa inte bryr sig mer osv och sen drar dom själv upp allt som har hänt flera ggr, i sina bloggar osv. om ni nu har sagt att ni släppt de så släpp de. men än en gång öppnar dom sin käft utan att ha ngt vettigt att säga, för allt som kommer ur dom är bara skit. som de alltid har varit.
iallfall har inte mått så här bra i mig själv som jag gör nu och jag hoppas att de håller i sig. jag vet att jag aldrig är ensam för min familj har alltid stöttat mig, alltid. vänner kommer och går (finns vissa undantag) men det är alltid familjen som består. =)
nu ska jag göra lite nytta. ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Frida

naaw du e såå söt vännen! :)

2008-11-08 @ 17:23:01
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0